1. _Bendrųjų reikalų skyriaus vyriausiasis specialistas__ yra __specialistas______
(pareigybės pavadinimas) (nurodoma pareigybės grupė)
2. Pareigybės lygis – __A2_____________________________________________
(nurodoma, kuriam lygiui (A (A1 ar A2), B, C, D) priskiriama pareigybė)
II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą, kurio studijų kryptis – finansai, ekonomika arba apskaita;
3.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų patirtį finansų srityje;
3.3. gerai išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius finansinę ūkinę veiklą, buhalterinę apskaitą, biudžeto sudarymą ir vykdymą, darbuotojų darbo apmokėjimą, valstybės turto naudojimą, mokesčių politiką;
3.4. būti susipažinusiam su biudžetinės įstaigos apskaitos tvarkymu;
3.5. išmanyti pagrindinius finansinės apskaitos ir vidaus kontrolės principus;
3.6. gebėti naudotis veiklai reikalingomis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
3.7. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti informaciją ir rengti išvadas ir teikti pastabas bei pasiūlymus, aiškiai ir sklandžiai reikšti mintis žodžiu ir raštu;
3.8. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą bei dirbti komandoje;
3.9. žinoti Dokumentų rengimo taisykles ir jas taikyti praktikoje.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. apdoroja su finansų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusios informacijos apdorojimą;
4.2. atlieka išankstinę finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja išankstinės finansų kontrolės atlikimą;
4.3. rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą;
4.4. rengia organizacinius, informacinius ir kitus Direkcijos veiklos ir asignavimų planavimo bei panaudojimo dokumentų projektus, juos sistemina;
4.5. atlieka Direkcijos išlaidų panaudojimo stebėseną, kontrolę ir esant poreikiui organizuoja Direkcijos biudžeto išlaidų sąmatų tikslinimą, teikia pasiūlymus dėl galimo lėšų perskirstymo;
4.6. tikrina pirminių bei apmokėjimui pateiktų dokumentų atitiktį finansinės apskaitos įstatymo ir kitų teisės aktų nuostatoms; derina pirminius dokumentus, nurodant buhalterinės apskaitos informacinėse sistemose taikomas atitinkamas dimensijas;
4.7. rengia ir teikia Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui Direkcijos patirtų išlaidų, gautų pajamų dokumentus ir vykdo Direkcijos surinktų pajamų, tiekėjams mokėtinų sumų ir kitų trumpalaikių įsipareigojimų vykdymo einamąją kontrolę;
4.8. atlieka Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro parengtų biudžeto ir finansinių vykdymo ataskaitų rinkinių peržiūrą, Direkcijos vykdomų projektų biudžeto ir finansinių vykdymo ataskaitų rinkinių parengimą;
4.9. rengia statistines, turto apskaitos, investicinių projektų priemonių įgyvendinimo ataskaitas, turto apyvartos suvestines ir (ar) turto bei atsargų apyvartos kontrolę, bei atlieka Direkcijos turto naudojimo analizę;
4.10. dalyvauja atliekant kasmetinę inventorizaciją;
4.11. kaupia, sistemina, saugo informaciją ir dokumentus, susijusius su šios pareigybės funkcijomis bei rengia ir teikia pasiūlymus, konsultuoja su finansų valdymu susijusiais klausimais;
4.12. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Direkcijos veikla susijusius pavedimus.