1. Projekto „Natura 2000 tinklo valdymo optimizavimas Lietuvoje“ („Natura 2000 tinklo valdymo optimizavimas Lietuvoje“) Nr. LIFE16IPE/LT/016 veiklų (toliau - Projektas) koordinatorius (toliau – projekto veiklų koordinatorius)yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį - _specialistas (pareigybės kodas 334324) _____________________
(nurodoma pareigybės grupė)
2. Pareigybės lygis – __ A2___________________________________________
(nurodoma, kuriam lygiui (A (A1 ar A2), B, C, D) priskiriama pareigybė)
3. Projekto veiklų koordinatorius pavaldus Aukštaitijos nacionalinio parko ir Labanoro regioninio parko direktoriui.
II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą;
4.2. turėti patirties įgyvendinant ar administruojant valstybės biudžeto, Europos Sąjungos ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus;
4.3. būti susipažinusiam su saugomų teritorijų ir Natura 2000 teritorijų sistemos teisiniu ir instituciniu valdymu Lietuvoje;
4.4. mokėti kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją bei daryti išvadas;
4.5. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, spręsti iškilusias problemas;
4.6. pasižymėti gerais bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiais;
4.7. gebėti dirbti kompiuteriu vartotoju lygiu;
4.8. turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikianti teisę vairuoti B kategorijos transporto priemonę, ir gebėti vairuoti.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
5.1. planuoja, organizuoja ir vykdo Projekto veiklas, bendradarbiauja su Projekto partneriais, rengia Projekto finansavimo planus ateinantiems finansavimo periodams, teikia informaciją Projekto patikrinimą atliekančioms institucijoms;
5.2. vykdo visas projekto administravimo, organizavimo ir valdymo užduotis, fiksuoja neatitikimus, juos taiso;
5.3. kontroliuoja, kad įgyvendinant projektą, lėšos būtų naudojamos pagal paskirtį;
5.4. kaupia, sistemina ir analizuoja informaciją apie Projekto veiklas, rengia ir teikia informaciją apie projekto eigą;
5.5. inicijuoja ir veda derybas dėl žemės sklypų išpirkimo, bendradarbiavimo ar tvarkymo sutarčių sudarymo su žemės savininkais;
5.6. organizuoja gamtotvarkinių priemonių įgyvendinimą Projekte numatytose teritorijose, inicijuoja vidinės miškotvarkos projektų rengimą;
5.7. organizuoja ir veda susitikimus su ūkininkais dėl ganymo veiklų įgyvendinimo;
5.8. administruoja agro-aplinkosauginių priemonių taikymo procesus;
5.9. vykdo gamtotvarkinių priemonių įgyvendinimo efektyvumo stebėseną biologinei įvairovei;
5.10 koordinuoja kitas direkcijos įgyvendinamas Projekto veiklas;
5.11. rengia, tikrina ir pateikia raštų projektus direktoriui;
5.12. informuoja Direktorių apie veiklas, kurios turi būti atliktos įgyvendinant Projektą, derina jų eigą, teikia pasiūlymus Projekto įgyvendinimo ir kitais su Projektu susijusiais klausimais;
5.13. konsultuoja Projekto komandos narius ir Projekto partnerius LIFE programos ir Projekto klausimais pagal savo kompetenciją;
5.14. sudaro Projekto dokumentų bylas ir garantuoja jų apsaugą;
5.15. siekiant užtikrinti Projekto įsipareigojimų, susijusių su papildomų Projekto veiklų finansavimu, įgyvendinimą, vykdo papildomų veiklų stebėseną, rengia ataskaitas;
5.16. organizuoja ir vykdo Projekte numatytus viešuosius pirkimus;
5.17. viešina Projektą pagal viešinimo planą ir suderina viešinimo priemones su direktoriumi;
5.18. koordinuoja Projekto veiklas, gamtotvarkinių priemonių įgyvendinimą, vadovaujasi finansavimo sutarties nuostatomis ir laikosi galiojančių teisės aktų;
5.19. konsultuojasi su Projekto koordinatoriais Projekto valdymo, Projekto įgyvendinimo išlaidų būtinumo, Projekto eigos dokumentų surinkimo bei saugojimo klausimais, Projekto pirkimų organizavimo klausimais;
5.20. vykdo kitas su Projektu susijusias funkcijas;
5.21. vykdo kitus su Projekto įgyvendinimu ir direkcijos funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Direkcijos strateginiai tikslai.
IV. ATSAKOMYBĖ
6. Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako:
6.1. už Projekto eigos dokumentų surinkimą, saugojimą, pareigybės aprašyme apibrėžtų užduočių ir funkcijų įvykdymą laiku pagal Projektų veiklų įgyvendinimo grafiką. rengiamų dokumentų duomenų teisėtumą ir parengimą laiku;
6.2. už jam perduotų naudoti materialinių vertybių ir dokumentų apsaugą.