Informacija lengvai suprantama kalba (angl. easy to read)
Ką veikia Aukštaitijos nacionalinio parko ir Labanoro regioninio parko direkcija?
Aukštaitija yra teritorija Lietuvos rytuose.
Labanoras yra teritorija Lietuvos viduryje.
Aukštaitijos ir Labanoro saugomų teritorijų direkciją šiame tekste vadinsime direkcija.
Direkcija yra organizacija, kuri saugo:
- gamtą,
- vietovių vaizdą,
- senovinius namus,
- tradicijas,
- nykstančius augalus ir gyvūnus,
- gyvūnų namus.
Direkcijai priklauso:
- Aukštaitijos nacionalinis parkas,
- Labanoro regioninis parkas.
Nacionalinis ir regioninis parkas yra teritorijos, kuriose saugoma:
- gamta,
- senoviniai namai,
- tradicijos.
Tradicijos yra papročiai, kaip žmonės gyvena ir elgiasi. Pavyzdžiui, Aukštaitijoje per Velykas dažo margučius.
Direkcijos darbuotojai stebi, ar saugomi augalai ir gyvūnai gyvena gerai.
Direkcija kviečia atvažiuoti į svečius.
Direkcijos darbuotojai pasakoja apie:
- žmonių tradicijas,
- ypatingus augalus ir gyvūnus,
- senovinius namus ir statinius.
Direkcijai galima pranešti, jeigu kas nors žaloja gamtą ir senovinius namus.
Pranešti galite elektroniniu laišku.
Elektroninį laišką siųskite adresu [email protected]
Atnaujinimo data: 2026-02-05